Şehit ailelerine destek seferberliği başlatan Türk Telekom, ’15 Temmuz Dayanışma Kampanyası’na 10 milyon TL bağışta bulunurken, 34 bin çalışanının da bu kampanyaya gönüllü olarak destek verdiğini açıkladı. Ayrıca Türk Telekom içinde desteklerin artarak devam etmesini sağlamak üzere Türk Telekom Gönüllüler Topluluğu oluşturuldu. Yüce Türk milletinin demokrasisini ve vatanını koruma yolunda hayatını feda eden şehitlerini her zaman minnet ve şükranla anacağını ifade eden Türk Telekom Genel Müdürü Rami Aslan, “Korkunç darbe girişimi gecesi demokrasi mücadelesi yolunda şehit vermiş ve binaları işgale uğramış bir şirket olarak 15 Temmuz Dayanışma Kampanyası’na bağışta bulunarak bir nebze de olsa şehitlerimizin yakınlarına destek olmayı arzu ediyoruz” dedi.
1
Nobelli ekonomistten Bitcoin yorumu: Her an tamamen çökebilir
1888 kez okundu
2
Bankacılık sektörü kârı yüzde 5,7 arttı
1751 kez okundu
3
Borsada yılın şampiyonu Fenerbahçe
1728 kez okundu
4
Günü dolana çifte tazminat
1674 kez okundu
5
Vatandaşlık maaşının ayrıntıları belli oldu: Geliri bu rakamın üstünde olanlar alamayacak
1570 kez okundu