Türkiye’de koronavirüs aşılamaları hız kesmeden devam ediyor. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, yaptığı açıklamada Haziran ayına işaret ederek, 20 yaşına kadar herkesin aşılanacağını söyledi.
“BU GÜCE GÜVENİN”
Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, aşı sırası gelen mevsimlik tarım işçilerinin aşılarını bulundukları yerde yaptırabileceklerini belirterek “Aşı sırası gelen mevsimsel tarım işçisi vatandaşlarımızın aşılarını bulundukları yerde yapıyoruz. Bu güce güvenin” sözlerine yer verdi.
Kaynak: Demirören Haber Ajansı
1
Gazeteler olası erken seçim kararını nasıl gördü
818570 kez okundu
2
Bingöl’de şehit uzman çavuş Veli Ateş için tören
11000 kez okundu
3
Bodrum’da botları baran mülteciler yüzerek karaya çıktı
7533 kez okundu
4
Çorum’un Kargı İlçesinde Yangın Kontrol Altına Alındı
6156 kez okundu
5
Gübre taşımak istedikleri ‘ilkel’ teleferikte akıma kapılan çift öldü
5129 kez okundu