Manisa’daki asker zehirlenmelerinin ardından Tugay Komutanı Albay Şevki Güvenç görevden alındı. Komutan EDOK Komutanlığı’na çekildi.
Manisa‘da 700’ü aşkın askerin zehirlenmesiyle ilgili soruşturma sürüyor.
Manisa’da Tugay Komutanı Albay Şevki Güvenç görevden alındı.
Güvenç, Savunma Bakanı Fikri Işık’ın talimatıyla Ankara Balgat’ taki Eğitim ve Doktrin Komutanlığı’na çekildi.
TUTUKLAMALAR SÜRÜYOR
ZEHİRLENMELERİN NEDENİ
1
Gazeteler olası erken seçim kararını nasıl gördü
818595 kez okundu
2
Bingöl’de şehit uzman çavuş Veli Ateş için tören
11027 kez okundu
3
Bodrum’da botları baran mülteciler yüzerek karaya çıktı
7551 kez okundu
4
Çorum’un Kargı İlçesinde Yangın Kontrol Altına Alındı
6165 kez okundu
5
Gübre taşımak istedikleri ‘ilkel’ teleferikte akıma kapılan çift öldü
5132 kez okundu