Manisa’daki asker zehirlenmelerinin ardından Tugay Komutanı Albay Şevki Güvenç görevden alındı. Komutan EDOK Komutanlığı’na çekildi.
Manisa‘da 700’ü aşkın askerin zehirlenmesiyle ilgili soruşturma sürüyor.
Manisa’da Tugay Komutanı Albay Şevki Güvenç görevden alındı.
Güvenç, Savunma Bakanı Fikri Işık’ın talimatıyla Ankara Balgat’ taki Eğitim ve Doktrin Komutanlığı’na çekildi.
TUTUKLAMALAR SÜRÜYOR
ZEHİRLENMELERİN NEDENİ
1
Gazeteler olası erken seçim kararını nasıl gördü
821941 kez okundu
2
Bingöl’de şehit uzman çavuş Veli Ateş için tören
11202 kez okundu
3
Bodrum’da botları baran mülteciler yüzerek karaya çıktı
7743 kez okundu
4
Çorum’un Kargı İlçesinde Yangın Kontrol Altına Alındı
6226 kez okundu
5
Şehit uzman çavuş Veli Ateş’in cenazesi Konya’da
5223 kez okundu