Son günlerde eczacılara yönelik saldırıların artması üzerine TEB Merkez Heyeti yazılı bir açıklama yaptı. İstanbul’un ardından Gaziantep’te de bir eczacının ve diğer çalışanların şiddet gördüğü belirtilen açıklamada şöyle denildi: “Korkumuz odur ki acil önlemler alınmazsa şiddetin boyutu daha da artacaktır. Sağlık çalışanları tarafından yapılan şikâyetlerin ya da tehdit bildirimlerinin kolluk ve diğer makamlar tarafından öncelikli olarak ele alınması şarttır. Nöbetçi eczanelere yapılacak devriye ziyaretlerinin sıklaştırılması ve eczanelere özellikle gece nöbet esnasında aktif olarak kullanılmak üzere ‘acil butonu’ koyulması gerekmektedir.”
1
Nobelli ekonomistten Bitcoin yorumu: Her an tamamen çökebilir
1900 kez okundu
2
Bankacılık sektörü kârı yüzde 5,7 arttı
1771 kez okundu
3
Borsada yılın şampiyonu Fenerbahçe
1744 kez okundu
4
Günü dolana çifte tazminat
1688 kez okundu
5
Vatandaşlık maaşının ayrıntıları belli oldu: Geliri bu rakamın üstünde olanlar alamayacak
1591 kez okundu