Beşiktaş Kulübü Güvenlik Müdür Ahmet Ateş’in Twitter hesabından paylaştığı mesaja göre, İl Spor Güvenlik Kurulu yaptığı toplantı sonrasında Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor takımlarının birbirleriyle olan maçlarında misafir takım taraftarı yasağının devam etmesine karar verdi.
İl Güvenlik Spor Kurulu kararı Beşiktaş A.Ş – Fb – Gs – TS birbirleriyle oynayacakları müsabakalarda misafir takım seyircisi alınmayacaktır.
— Ahmet Ateş (@AhmAtes1903) August 12, 2015
1
Gazeteler olası erken seçim kararını nasıl gördü
821917 kez okundu
2
Bingöl’de şehit uzman çavuş Veli Ateş için tören
11178 kez okundu
3
Bodrum’da botları baran mülteciler yüzerek karaya çıktı
7715 kez okundu
4
Çorum’un Kargı İlçesinde Yangın Kontrol Altına Alındı
6215 kez okundu
5
Şehit uzman çavuş Veli Ateş’in cenazesi Konya’da
5207 kez okundu